perjantai 22. marraskuuta 2013

Debbie Downer

Viimeiset pari päivää on eletty taas suurten tunteiden aikaa...


Olen löytänyt unelmieni hääpaikan...

(se ei ole tämä)

... ja ymmärtänyt, etten saa sitten mitenkään mahdutettua sitä budjettiimme.

Olen löytänyt toisen melkein yhtä hyvän hääpaikan...

(...eikä tämä)

...ja tajunnut että sekin menee yli budjetista heittämällä. 

Olen tajunnut, ettei meidän budjetti oikeastaan riitä mihinkään...


...ja että pahin pelkoni siitä, että hääjuhla tulee olemaan suoraan PMMP:n Joku raja-musiikkivideosta voi ihan hyvin toteutua. 

Olen valvonut aamuneljään stressaamassa...


...ja sen seurauksena ollut superväsynyt ja itkenyt kun katsoin yllä olevan videon. Itketti myös se, että Sulho auliisti olisi luvannu mulle just sen paikan. En kestä! awww <3 


Hääjuhlapaikka asian tiimoilta on lähipäivinä käyty parinkin kaverin kanssa seuraavan sisältöinen keskustelu...

"Mä en kestä. Mulla hajoo pää. Mä tuun hulluks!"

"Niitä hääjuttujako sä taas...?"

"NoNii! Mä joudun menemään naimisiin jollakin kyläntalolla missä on puolipaneelit seinissä ja takana lava ja siinä semmoset vihreet vakosamettiverhot joista roikkuu viidentoista vuoden pölyt ja lavan sen takana on hehtaarin kokoinen maalaus jostain metsämaisemasta (jossa on tietty hirvi ja ehkä jänis) ja seinät on täynnä jotain pyhäkoululasten "Jeesus muuttaa veden viiniksi"-maalauksia. Ja ryijyjä. Ja lattiassa on varmasti teipattu niin lentopallo ku koripallokentänkin rajat kaikilla sateenkaaren väreillä. Mä en kestä! En vaan kestä!"

<3

Voitte arvata auttoiko yhdetkään tyynnyttelyt tässä hetkessä? Ei. 

Ja arvatkaa mitä? Me mennään lauantaina katsomaan yhtä hääpaikkaa. Se on kyläntalo.

4 kommenttia:

  1. Hahhaaa :D! Mun mies halus sen v***un kylätalon. Ja kun mie päätin jo kaiken muun, niin annoin sen päättää siitä. VIRHE. Tai ainakin aluksi. Tuli itku ja pieni pala kurkkuun (oksennusta) sen nähtyäni ja se oli jo maksettu, kun luotin mieheni arvosteluun. VIRHE. Noh, onneksi meidän koristelut oli hienot ja se hiton lavakin (just se takana oleva) oli ihan jees, kun bändi meni sitte sinne ja niihin portaisiin sinne lavalle mahtui muut puheenpitäjät ja esiintyjät. Meän koristeet oli ihan sairaan nätit ja tulivat loppujen lopuksi edullisiksi (siis meillä oli budjetti noin 3000e, eli ei juuri mitään ja siitä jo 750e imas se hiton paikka).
    Ja sitten se paikka olikin hääpäivänä täydellinen! Sinne sai järkätä omat juomatarjoilut, tunnelma oli ihana latotanssifiilis ilman vanhoja juoppoja kourimassa :D ja mie olin niiiin onnellinen :) Se loi semmoisen rennomman tunnelman kuin joku tosi fiini paikka (joita meidän paikkakunnalla ei juuri ois ollutkaan :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahahahahhah :'D Minäkin toivon että tuo v***n kyläntalo ois nyt oikeesti ees semmonen semihyvä ja sen sais koristeilla kauniiksi. Ja tuolla ei oo sellasta v****n lavaa vaan ihan "stage". Ja hirsiseinät. Eli lupaava. Ja halpa. PEUKUT PYSTYYN ETTÄ SE EI OO PASKA!!! :))))

      Poista
    2. V***n kyläntalon saa kyllä todella kauniiksi koristelemalla :) Mä oon täällä meillä päin kyläyhdistyksen hallituksessa ja käyny parin vuoden ajan stalkkaamassa porukan häävalmisteluja, kun meiän v***n kyläntalolla on häät suunnillee joka viikonloppu kesäisin. Ja oikeasti jotku on saanu siitä paikasta todella hienon, mikä on mun mielestä kummallista, koska todellaki oon ite ala-asteikäsenä pelannu siellä lentopalloa ja sählyä :D Mut vaikka kuinka hienoksi jotku sen saakin, nii mun häitä ei todellakaa siellä vietetä! Mut ihanaa ku pidät blogia, meillä on häät suunnitelmissa myös 2015! Tuli ihan semmonen olo, että nyt saan luvan alkaa valmistelemaan omiakin häitä :D

      Poista
    3. Kävin tänään katsastamassa sen prkleen kyläntalon... juttua tulee myöhemmin ;)

      Kiva kun löysit tänne! Ja toivottavasti tästä on jotain hyötyä kun teet omia hääauunnitelmia! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3