maanantai 25. marraskuuta 2013

Do I Look Fat In This Dress?

Olen vannonut että en pue päälleni häämekkoa joka on isompaa kokoa kuin 38. Piste.


Nyt te kaikki Victoria's Secret-morsiamet (koko 32-34 mä tarkotan just teitä) mietitte siellä, että "WTF? Kolmekasi. Kolkytkahdeksan. Eihän se edes ole pieni. Mitä ihmettä toi hippo vauhkoo?"


Ja sitten te kurvikuningattaret raaputatte päätänne ja ajattelette, että miksi kukaan haluaisi olla niin pieni? " Kolmekasi. Kolkytkahdeksan. Mitä ihmettä tuo muikunruoto oikein vauhkoo?"



Ja te muutamat miehet, jotka luultavasti eksyitte tänne vahingossa, mietitte että mikä hitto on "kolmekasi"?(Tiedän tämän siitä että Sulho ei ainakaan tiedä naistenvaatteiden kokomerkinnöistä mitään)

Asiaan. Kun ajattelen häitä en pelkää monenkaan asian menevän vikaan. Paitsi yhden. Pelkään katsovani häiden jälkeen hääkuvia ja ajattelevani, että näytän läskille. Kuitenkin ne kuvat on sellaisia, mitä sitten vielä kiikkustuolissakin vanhana katsellaan ja muistellaan miten oltiin nuoria ja nättejä. Ja timmejä.

Kerrottakoon tässä, että olen wannabe-salimuija, fitsporation-addikti ja armoton välineurheilija. Olen entinen (never again...paitsi välillä ihan vähän) sohvaperuna, laiskajaakko ja läskiperseprinsessa. Yksi asia ei ole kuitenkaan muuttunut painonpudotuksen mukana. Rakastan edelleen ruokaa ja tykkään syödä, välillä liikaakin. Sen johdosta nuo viimeiset läskinrippeet on ankkuroituneet tuohon navan ympärille ja sisäreisiin kiinni kuin sika limppuun. 


Tehtäköön tiettäväksi se, että minulle on ihan se ja sama mikä numeroisia vaatteita  käytät tai paljonko sun vaaka näyttää aamuisin. En oikeastaan välitä edes siitä mitä minun oma vaaka näyttää. Välitän vain siitä miellyttääkö minua se kuva mikä sieltä peilistä katsoo vai ei. Ja toki siitä paljonko penkistä nousee maanantain rintapäivänä.

Suunnitelmissani on mennä loppukeväästä sovittamaan ensimmäisen kerran häämekkoja. Haluan silloin olla siinä kuosissa missä haluan olla hääpäivänäni. Mekon aion ostaa loppukesästä, jolloin on aivan viimeistään oltava 110% tyytyväinen siihen mikä sieltä peilistä katsoo takaisin. En voi kuvitellakaan, että olisin hurjalla morsiusdieetillä juuri ennen häitä. Miettikää nyt mikä yhdistelmä tämä mun väripakkomielle, hääpaniikki ja dieetti olisi? Häät olisi niiiin peruttu.

Joten kai tämä nyt on pieni Fit Bride-projektin alkujulistus. En aio olla hääpäivänäni kuivan kesän orava tai hyvin syötetty joulupossu vaan jotain siitä väliltä. (Pienesti kävi myös mielessä, että alan systemaattisesti syöttää kaikille kavereille herkkuja tasaiseen tahtiin että ne lihoisi ja sitä mukaa itse näyttäisin laihemmalta.)



Mites te muut morsiot? ...Onko ultimaattiset kiristelyt käynnissä? ...Muita punttimimmejä ruudun takana?



4 kommenttia:

  1. Hahah :D saatoin naurahtaa vähän! Mä oon jo etukäteen kateellinen koska sustahan tulee kunnon timmi bride! Mun kaverilla on häät ens vuoden elokuussa (eli samoihin aikoihin ku teillä?) ja meillä on sen kaa projekti morsian timmiksi :) aiotaan yhdessä treenaa aina tietyinväliajoin ja olla tsemppinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun oot morsiolle treenikaverina! Passais mullekin joku tukihenkilö joka repis suklaat käsistä ja raahais treeneihin :)) mulla onneksi on vielä aikaa timmiyttää persuutta - häät kun on vasta ensi talvena :) että kyllä tästä tytöstä tiukka kinkku vielä leivotaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi <3