keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Dead Rats

Ne on täällä! Mun rotat eli hiustenpidennykset!  Minulla on omasta takaa mittaa hiuksissa kohtalaisesti, mutta haluan niihin lähinnä paksuutta. Tilasin hiukset ihanaisen ystäväni Riikan kautta. Riikka on luottokampaajani Parturi-Kampaamo Papeetesta Kuopiosta, luotan hänen taitoihinsa täysin ja käynkin hänen käsittelyssään aina kun mahdollista (ja jos aion täällä Lahdessa tehdä hiuksilleni jotain niin soitan ja pyydän Riikalta lupaa). Riikka tekee hiushommien lisäksi ripsien pidennyksiä, kynsiä, juhlameikkejä ja päänahkan hierontoja... Varsinainen monitaituri siis! 



Hiuksia tilatussa paketissa on tuplamäärä minun tarpeisiini, joten toinen puoli paketista jää odottamaan hääpäivää ja toinen puoli pääsee pikkujoulukäyttöön! Riikan suosituksesta tilattiin erittäin laadukasta hiusta klipseillä ja hieman vaaleammassa ruskean sävyssä, jotta se olisi helpompi tarvittaessa sävyttää oikean väriseksi. Päädyin ottamaan 60cm pidennykset, koska 45 senttinen pidennys olisi luultavasti ehtinyt käydä liian lyhyeksi hääpäivään mennessä. 

(Armottoman huonolaatuista todistusaineistoa)


Kun mietin hääpäivää ei tule kysymykseenkään, että kukaan muu laittaisi hiuksiani, kynsiäni tai meikkejäni kuin Riikka. Aloitetaankin kampausten ja meikin testaamiset varmaan aika varhaisessa vaiheessa! Odotan testejä niin innolla!
Papeeten facebook-sivuilta voi käydä katsomassa kuvia tyttöjen tuotoksista! Meillä on suunnitelmissa kehittää teille lukijoille jonkunlainen alennuskin Papeeteen! Jee!



Toteutettu yhteistyössä Parturi-Kampaamo Papeeten kanssa

2 kommenttia:

  1. Hihhii, onneksi sullakin on luottotyyppi! Mulla se oli siskoni, bless her, pääsin aika halvalla :D! Meikkiini ei sitten koskenut tasan kukaan muu kuin minä :D mulla on kymmenen vuoden yrityksen ja erehdyksen tuoma kokemus oman ongelmaihon meikkaamisesta ja olin kuullut niin monta kauhutarinaa "ammattilaisista". Harjoittelin monta kertaa oman häämeikkini ja se oli mulle ihan loistotapa rentoutua hääaamuna, kun keskityin rauhassa siihen vielä. En kadu yhtään, sillä rakastan meikkaamista :D Sain just semmosen ko halusin :D Ja sitte jotkut on just sanoneet, että ei ikinä menis sörkkiin omaa naamaansa, kun ovat omasta mielestään niin tunareita :) Sillon on ihana, kun on luotettavia henkilöitä ympärillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kanssa aika fanaattinen noiden mun meikkien kanssa ja voi olla että teen meikin loppupeleissä itse. Katsotaan nyt mitä meidän testit näyttää :) Hiusten kanssa Riikka on aivan ilmiömäinen (ja meikinkin, mutta mä oon vähän... noh bridezilla) enkä antaisi kenenkään muun laittaa niitä. Luottotyypit <3

      Poista

Kiitos kommentistasi <3