torstai 30. tammikuuta 2014

I Can Hear The Fat Burn

Tässä ollaan hyvää vauhtia taputtelemassa kasaan neljättä viikkoa Fit Bride-tiristelyjä. Täältä voit lukea aloitusfiiliksiä!

Miten siis menee? Noh, hyvin. Ruokavalio on osoittautunut passeliksi - olen elämässäni ensimmäistä kertaa ollut kohta kuukauden ilman maitotuotteita (...Heraproteiini kuitenkin kulkee palautusjuomana)! 98% gluteenitonkin olen nyt nämä viikot ollut, mitä nyt aamupalaan kuuluu pienimäärä kaurahiutaleita... Nekin vaihdan tattariin kunhan syön tuon purkin ensin pois pyörimästä! Paino on lähtenyt hyvin laskuun ja turvotukset sulaneet. Ruokailuihin alka löytyä rytmi, eikä kaikkea tarvitse päntätä paperista enää. Ruuanlaittokin helpottuu kun alkaa nuo eväät tulla tutuiksi!



Kuluva viikko on ehkä ollut henkisesti kaikkein raskain.. Tulin sunnuntaina kipeäksi. Flunssanperkele löysi minutkin vaikka olen sitä pakoillut jo joulusta saakka. Voin kertoa, että ihan vihon viimeisenä tekee puolikuntoisena sohvalla maatessa syödä paprikaa. Ei. Tekee mieli jäätelöä. Ja suklaata. Ja tietty sipsejä. Ja pitsaa. Ja mäkkäriä. Koko ajan. Eikä helpota yhtään että tuolla keittiön kaapissa huutelee mua yksi Geisha-konvehtilaatikko. Eikä helpota myöskään se, että Sulho syö nokan edessä pandan täytelakuja. Perkele.


Mitä minä sitten syön (kun en kerran saa syödä niitä lakuja)?

Protskupannaria aamupalaksi
Välipalaa
Lounaaksi kanaa ja vihanneksia
Päivälliseksi kanaa, vihanneksia ja riisiä
Iltapalaksi proteiinivanukasta ja marjoja

Kuvat ovat on otettu projektin alkupuolella ja ruokiin on tehty pieniä viilauksia... mutta pääpiirteittäin annokset näyttävät tuolta. Vaikka ruokaa on paljon, niin nälkäkin on ajoittain... mutta se nyt on vaan hyvän merkki! Vaikka paino on tullut huminalla alas niin olo on vielä melkosen tuhti... Se jos mikä kannustaa pysymään kaidalla tiellä tässä hommassa! ...ja se kainaloläskien sekä selkäperseen pelko. 



Höyryjunan lailla siis eteenpäin! Kuten pipokin sanoo: Don't wish for it, work for it!



Mites teillä muilla tiristelyprojektit sujuu?





6 kommenttia:

  1. Projekti - minkätyyppiseksi se sitten muotoutuukaan - vasta edessäpäin...miks ei vois olla jo sunnuntai?! :D

    Sie oot rautaa, suklaa suklaata. Muista se, kun himo iskee!

    http://annamuntreenaa.fitfashion.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle sit HETI sunnuntaina viestiä! Ekana! Sanoinko jo että HETI! :)))

      <3

      Poista
  2. Mulla alkoi projekti ensimmäinen päivä tätä kuuta ja alku on ollut leppoissa mutta silti jotenkin kivinen! :D
    Arki sujuu, mutta silti joku tökkii, en saa draivia päälle!
    Sun kokkaukset näyttää niin herkullisilta, oikeasti!
    Mä oon niin surkea sähläri, että jos mies oo tehnyt jtn lämmintä ruokaa valmiiksi niin syön vaan rahkaa ja marjoja ja sehän vasta fiksua onkin!
    Eiköhän tää tästä...
    Ihana että löytyy muitakin morsiusdieettaajia! Mä niitä blogissani huhuilin hetki sitten, eikä tuntunut ketään löytyvän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä onneksi Sulho hoitelee suurimmaksi osaksi tuon kokkailun :) ...mulle jää vaan vihannesten pilkkominen! Kyllä se siitä kun saat vaat vaihteen silmään! :) tsemppiä!

      Poista
  3. Joo ei luista. Musta alkaa tuntua et Fitfarm on ihan perseestä!!! Paino kipuaa ylöspäin vaikka oon syönyt ohjeen mukaan ja tehnyt treenit...siis eiköst sen rasvan kuulu kuitenkin palaa eikä lisääntyä?! Olotila ei muutu, tönkköä on. Vihastuttaa ja ketuttaa ja itkettää ja kiukuttaa. Ihan kamalaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita ihmeessä sinne postia/kysymystä menemään jos olot on tuommoset! Varmaan ottaa päähän... Tai sit se ei vaan oo "sun juttu" :// sehän noissa ns massadieeteissä on että yhdelle toimii ja toiselle ei :(

      Poista

Kiitos kommentistasi <3