maanantai 20. tammikuuta 2014

Never Say Never

Ei pitäisi koskaan sanoa "en ikinä". Ei koskaan. Eikä koskaan pitäisi tehdä häitä koskevia päätöksiä neljäntenä yövuorona klo 05.36. Ei koskaan. Tähän ei kannata yhdistää Pinterestin liikakäyttöä. Ei hyvä heilu.

Noh, tilannehan on nyt se, että olin jo kukkien suhteen päätynyt siihen, että minulle tulee simppeli tulppaanikimppu ja that's it... mutta mitä tekee Bridezilla edellämainitulla kellon lyömällä. Tilaa aivan hitosti erillaisia askartelutarvikkeita Ebaystä. Kyllä. Kerrottakoon, että ei ole aikaakaan kun julistin yhdelle kaasoistani että "mähän en sitten IKINÄ askartele MITÄÄN niihin häihin". Kappas vaan.

Mitäs me nyt sitten askarrellaan? No yks tämmönen!



Joo! Kyllä! Jääkää kuulolle, koska luvassa on varmasti enemmänkin jotain tähän rinnastettavaa...





Kiitos vaan Pinterest nyt tästäkin villityksestä. Veikkaan, että kun ne tarvikkeet joskus parin kuukauden sisällä ensin löytää tiensä jostain Kiinan takamailta kotiin niin yhdessä illassa mulla on hermot riekaleina, kaikki paikat liimassa, olen pistänyt/viiltänyt/leikannut itseäni sormeen ja syyttänyt Sulhoa kaikesta. Aivan kaikesta. Voisin vaikka lyödä rahaa vetoa. Lisäksi olen aivan varma, että tämä "teen itse = saan halvalla"-strategia kääntyy vielä mua vastaan.


Hyvä minä!!!

10 kommenttia:

  1. Askartelu (lue: tuskartelu, paskartelu, mitänäitänyton...) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan että mulla menee ikä, terveys ja rahat tähän juttuun.

      Poista
  2. Kuullostaa niin tutulta! Mä oon oikeasti aivan umpi tumpelo askartelija, mutta silti aina ajoittain saan jonkun järisyttävän "helpon" idean jonka toteutus kuitenkin aina menee aivan päin persettä! :D Esimerkiks tollasta paperinarupalleroa oon yrittänyt useampaan otteeseen... kun ei osaa, niin ei osaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähdä tuleeko kimpusta muuta ku sanomista :)))) saa nähdä mitä muuta näprättävää sitä keksii! ...toivottavasti ei hirveesti mitään :D

      Poista
  3. Haha :D tsemppiä! Täällä myös yksi ei-askartelija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai että et muka askartele! Mä näin sen sun tuunaaman laivan!! Niin hieno!

      Poista
  4. Ulvon naurusta....tunnistan niin itseni tuosta!! Ja tietty se on Sulhon vika....kenes muun sitten?! ;)

    VastaaPoista
  5. Me tehtiin Martha Stewartin ruusuja suodatinpaperista. Ja niistä tuli ihan mielettömän hienoja! Mulla on ollut omassa blogissakin kuva niistä. Että tsemppiä vaan ja tulta purjeisiin! :D Kyllä se voi onnistua! :) ja meillä ne korvasi pöytäkoristekukat, säästöä noin 300e

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut mähän sanoin et mä en askartele ;))

      Poista

Kiitos kommentistasi <3