keskiviikko 22. tammikuuta 2014

One Step Away From Being A Hoarder

Häihin on siis vielä reilu vuosi aikaa. Eli ihan hyvin. Riittävästi. Ei siis mikään kiire hankkia vielä mitään. Miten ihmeessä meidän ruokailutilan nurkkaan on sitten alkanut kasaantua kaikenlaista häärompetta?

Neiti oli vaan vähän eri mieltä siitä pitäisikö kuvata rojuja vai rapsuttaa häntä.

Siinäkin yksi DIY-juttu odottaa tekijäänsä. Mites meni se "EN ASKARTELE!"-juttu?


Semmoista sekalaista sälää on siis tullut hankittua. Lisäksi äitin luona on yksi superihana juttu minkä esittelen kunnolla sitten joskus myöhemmin. Nyt mulla on siitä vaan rakeisia puhelinkuvia. Häälehdet seisoo lukemattomina tuolla kasassa... Oon niin koukussa Pinterestiin ettei tosikaan ja tuntuu että se korvaa nuo lehdet sata nolla. Kuvaamatta näköjään jäi tuo Ikean kassi jossa on vessakorit, vieraslahjakori ja kaksi valkoista pajukoria (ihan just in case).

Yritin varata meille tänään kirkkoa, mutta sain vastaukseksi soitella uudelleen toukokuussa. Selvä. Eli kutsuasiat seisoo nyt ainakin sinne saakka, koska en voi teettää niitä ilman että tiedän moneksiko saadaan vihkiminen. Noh, ehkä mun on ihan hyvä opetella tuota kärsivällisyyttä. Tai sitten vaan olla tyytyväinen, että saan etsiskellä kutsuja nyt ihan rauhassa siihen saakka! ...En kyllä mitään muuta ole tänään ja eilen tehnytkään... Hiton Pinterest. Hiton Etsy. Hiton Ebay.

Lisäksi universumi on selkeästi mun kukkakimppuaskartelua vastaan, koska kiinalainen toverini sähköpostitti minulle, että ruusuja ei ole. Eikä tule. Ja rahat palautuivat tilille. Tämä morsio ei onneksi pienistä säikähdä vaan etsii uudet! HA!

6 kommenttia:

  1. Meilläkin on monta laatikkoa täynnä häätavaraa ja tänään juurikin mietin, että mihin saan mahtumaan uusimmat lyhty- ja maljakko-ostokset. Mutta ei mahda mitään, täytyy ostaa silloin kun löytyy. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se! Mulla ainakin tulee paniikki jos en osta... entä jos sit jääkin ilman?!

      Poista
  2. Näyttää niin tutulta! Mulla on tosin olkkarin nurkan lisäksi myös kellarikomerot täynnä kaikenlaista... :D Nyt täytyy kyllä lopettaa tää jatkuva hamstraaminen! Varsinkin kun alunperin suunnitelma oli "vuokrata kaikki ja olla ostamatta MITÄÄN!" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon huomannu jo tässä vaiheessa että nuo "en osta mitään" ja "en askartele mitään"-lupaukset on ihan turhia :D Joutuu sanansa syömään kuitenkin! :)

      Poista
  3. Hauska ko asuin vielä Enkuissa ko aloin suunnitella häitäni kesäksi. Sillon oli marraskuu. Ne oli ihan shokissa, koska kaksi oli suunnitellut häitään kaksi vuotta. Siellä pitää se kirkko varata jo sillon. Mulle sopi tuo salamahomma, koska mää en oikein jaksa pitkän linjan projekteja. Huonot hermot ja sitä rataa :D oli ihana silti huomata, että Suomessa pääsee naimisiin nopeastikin. Ja nyt vielä tääki, että sää et saa ees varata kirkkoa noin aikasten on jotenki niin hassua kontrastissa sille, että mää sain Enkussa kauhistelut salamatoiminnastani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli tää mun reilu vuoden suunnittelu on siis keskivertomatskua :))))

      Poista

Kiitos kommentistasi <3