sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Sweating For The Dress


Muistatteko kun marraskuussa uhosin aloittavani Fit Bride-projetin. Noh, totuushan on se, että söin marras- ja joulukuun kaksin käsin suklaata ja otin senttejä vyötärölle niin paljon että Vero Modan ultrajoustavat farkutkin painoi. Pahasti. Tilanne oli tammikuun alussa se, että kuljin joko a) leggareissa tai b)pierukollareissa. Asialle oli siis tehtävä jotain.


Otin ennen vuoden vaihdetta jo yhteyttä Johannaan ja kyselin valmennusmahdollisuuksista. Pian sähköpostien vaihdon jälkeen jo tapasimmekin, teimme suunnitelmat ja soviemme ensimmäiset yhteiset treenit. Viime viikonloppuna sain ruoka- ja treeniohjeet ja tämä viikko onkin menty niiden mukaan. Fiilis on hyvä, kusella juostaan kerran tuntiin ja turvotukset alkaa sulamaan!

Olennainen osa saliharrastusta: uudet releet.

Tällä viikolla tehtiin Johannan kanssa pari treeniä. Johannahan kuvasi treenejä "kevyiksi". Mä olin ihan toista mieltä. Hikoilin kuin pieni sika ja taisipa ekoissa treeneissä maistua vähän oksennuskin suussa ja päässä pyörähtää pari kertaa.

...ja uudet jauhot. 
Olen oppinut tällä viikolla treenaamisesta enemmän kuin edelliseen kahteen vuoteen. Olen luullut treenaavani oikein ja kovaa, mutta... HAhahhahahHAHhahah! Tekniikat on ollu mulla sinnepäin. Intensiteetti on ollu myös sinnepäin. 

Sieltä se herne nousee!
Mä olen vartalotyypiltani paksu eli tikkumorsianta minusta ei saa tekemälläkään. Tavoitteena onkin saada selkään entistä enemmän leveyttä, hartiaan ja käsiin muotoa ja kinttuihin paksuutta. Näin saadaan vyötärö näyttämään pienemmältä. Suurin pelkoni on se, että kainaloläskit tursuaa puvusta. Ja selkään tulee perse. Ehdottomia NOUNOU-juttuja! Onneksi tajusin jo tässä vaiheessa (enkä kaksi kuukautta ennen häitä) ottaa yhteyttä traineriin ja saatiin tämä projekti jo nyt vauhdilla käyntiin!


...On me otettu Sipun kanssa vähän lepiäkin <3 Treenileggarit jalassa tietty :)
Odotankin tätä vuotta nyt enemmänkin innolla kuin kauhulla! Tästä tulee hyvä vuosi!


12 kommenttia:

  1. Mahtava postaus!
    Minä oon koittanut viikon verran taas aloitella alkuun ketoosilla ja siitä jatkaa alakarppaukseen ja urheiluun. Tällä hetkellä tuntuu, että paino ja maha vain turpoaa!

    Minäkään en ole ruumiinrakenteeltani kapea, tosin mulla suurin huolenaihe on reidet, perse ja kädet. Mahan saan nopeasti kiinteäksi ja pieneksi, mutta päärynävartaloisena ei muu kroppa tahdo suostua yhteistyöhön.

    Motivaatiota odotellessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Mä oon niin onnellinen just nyt siitä, että mulle on tehty mun itseni näköinen ja mun tarpeisiin suunniteltu ohjelma. Aiemmin oon ollu "tusinakuureilla" jotka on kyllä toimineet hetkellisesti, mutta ei pitkässä juoksussa...

      Tsemppiä treeneihin! Kyllä se motivaatio sieltä löytyy!!!

      Poista
  2. Jeejeejee! Susta tulee upea morsian :) Mietin muute yks päivä, ku näin jotku levottomat jumppapöksyt, että "noi näyttää ihan semmosilta joita Niina käyttäis" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos Ihana <3
      ...Hahhahah, luultavasti käyttäisinkin! Sain jo epäuskoista kommenttia kun mulla on yhdet uudet trikoot mitkä on mustat, mut tietyssä valossa kimmeltää (villisti), että "...Noihan on melkein mustat housut... :D Ja HEI, ostin nyt ihan yhdet koko mustatkin! (Mutta semmoset superkiiltävät - joku rotisentään - ei mitään peruskauraa saa olla!)

      Poista
  3. Aivan huippu kirjoitus! Memeille nauroin erityisesti! Ihana että joku muukin hääblogaaja käyttää niitä :D
    Mun oli tarkoitus aloittaa morsiusdieetti jo viime keväänä, mutta kappas vaan, en aloittanut.
    Nyt tän vuoden ensimmäisenä päivänä päätin että nyt tai ei koskaan.
    Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä oon ihan meemi-koukussa! :D

      Tsemppiä tiristelyihin! Mekko ja hääpäivä vaan tiukasti mielessä niin motivaatio pysyy hyvin yllä!

      Poista
  4. Loistavaa Niina! Sä jos joku pystyt tohon! JEAAAAAH!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai sitä tuollasilla kannustusjoukoilla pystyy mihin vaan! <3

      Poista
  5. Mie tiiän jo nyt, että siellä tulee olemaan todella timmi morsmaikku! Ja eipä kyllä varmasti vois juuri parempaa motivaattoria olla kuin omat häät, ihanaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ihana <3 ...Ja ei käy kieltäminen: nuo häät on kyllä semmonen motivaattori ettei tosikaan! :))

      Poista
  6. Uskon kyllä tosiaan, että asiantuntija, joka tekee yksilöllisen ohjelman on tosiaan parasta :) Tsemppiä Niina! You can do it! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3