keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Wedding Grinch

Olen huomannut itsessäni (lisääntyvissä määrin) uusia piirteitä. Aloitin blogin kirjoittamisen, jotta saisin kerättyä kaikki häihin liittyvät ideat yhteen paikkaan. Aloitin sen myös siksi, että saisin uusia ideoita. Ja siksi että voisin jakaa omia ideoitani eteenpäin.

Nyt kuitenkin huomaan panttaavani tiettyjä juttuja. Huippuideoita, joita en halua jakaa. Tiettyjen "kuningasideoiden" kohdalla minua pelottaa, että joku muu nappaa ne eikä ideani sitten vuoden kuluttua enää olekaan niin uniikki. Ihan perseestä, eikö?!


Naurettavaahan tämä on, varsinkin kun olen paljon ideoita löytänyt juuri muiden morsioiden hääblogeista. Ja osan aion törkesti ryöstää omiin häihini. Eikö olisi järkevää laittaa hyvä kiertämään? Tässä taitaa nyt iskeä tämä surullisen kuuluisa ainoa lapsi/lapsenlapsi-syndrooma päälle...


...Olenko mä nyt ihan yksin tän asian kanssa? Toivottavasti en!!!

Tervesin,

Suomen itsekkäin hääbloggari

11 kommenttia:

  1. Et ole! Mä en paljasta mun puvustani edes lähestulkoon mitään,vain kaasot saavat edes nähdä. Enkä ole ainut lapsi, oon muuten vaan itsekäs näissä jutuissa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahhah, hyvä etten oo ainoa! Puku on kyllä semmonen juttu mitä varjelen viimeseen saakka!

      Poista
  2. Tässä ilmottautuu toinen, joka panttailee tietoja häistään! Kerron ideoistani kyllä sitten häiden jälkeen ihan mielelläni. :) Osan jätän paljastamatta ihan senkin takia tietoturvallisuussyistäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minäkin ajattelin että paljastelen niitä tarkkoja DIY juttuja sitten juuri häiden alla tai häiden jälkeen! :)

      Poista
  3. Hei kyl nyt oot ihan vääräs. Mitään tietoa ei koskaan ikinä (ei ikinä!) saa pantata keneltäkään - koskaan ;)

    Mielestäni on vain hienoa, että joku pystyy olemaan kertomatta jotain. Niin monet suorastaan malttamattomina kertovat kaiken (mikä ei paha sekään :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta kyllä tuntuu etten nykyään osaa muusta puhuakaan ku häistä :)

      Poista
  4. http://www.ybyjenny.com/2014/01/status-generaattorin-mailimoka.html heh:D

    VastaaPoista
  5. Minäkin olen aikamoinen pantteri ;) Puku on suuremman luokan valtionsalaisuus, sen ovat nähneet livenä ainoastaan äitini sekä kaasoni, sekä kuvan kautta anoppi. Oma äitirakas on ainoa, jolle OIKEASTI LUOTAN salaisuuteni, koska haluan kuitenkin hypettää edes yhden ihmisen kanssa ( sekä totta kai sulhanen, jolle JOKA HEMMETIN KERTA painotan: "TÄÄ ON SALAISUUS; OOT SITTE HILJAA!" :DDDD ) Panttausta harrastan senkin takia, että häät ovat myös kaverilla suunnitteilla enkä todellakaan halua, että pihistää ideoitani!! MURR!

    Suurimmat panttaukseni liittyvät puvun lisäksi eritoten häävalssiimme (voi jessus sitä ressin määrää viimeisimmässä kolmissa häissä, ettei vaan kellään ole meidän biisiä. Ei ollut, tänk gaad!).
    En myöskään löpertele häiden teemaväreistä muille kuin hääseurueelle, sekä perheillemme (toivomme, siis minä toivon, näiden henkilöiden kunnioittavan teemavärejä esim. pukeutumisellaan tai vastaavaa..).

    Panttaan myös häämarssejamme, sekä kirkossa laulettavaa virttä :D Olen ihan kamala! En halua, että kukaan saa ideoita meidän häistämme ennen meitä xD

    PeeÄs: Rakastan blogiasi, sinulla on hyvin samankaltainen ajattelutapa kuin minulla. Monet juttusi naurattavat, tai vähintäänkin tuo hymyn huulille :) Olen lukenut tekstisi jo useampaan otteeseen

    - Kesämorsian 2015

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3