sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Bag Full Of Bling

Naisen laukku - tuo tuhansien mysteerien pesä. Itselläni laukusta löytyy aina kukkaro, kännykkä, hiuslakkaa, hiusharja, huulipuna, huulirasva, epämääräinen kasa käytettyjä nenäliinoja, kuitteja, yksi hanska, epämääräisiä muistilappuja... Joskus siellä on jopa kotiavaimet. Ja tuulipuvun housut. Jos Sulholta on jotain häveyksissä niin se yleensä etsii sitä ensimmäisenä minun käsilaukustani. Ja yleensä se löytyy sieltä. Minulla on hieman huono tapa "siivota" kulkiessani tavaroita/roskia eteisen penkillä lojuvaan laukkuuni, koska olen liian laiska kävelemään esimerkiksi keittiön roskikselle asti. Tässä hötäkässä saattaa myös autonavaimet/sateenvarjot/passit/yms kadota minun rakkaan MK:n pohjalle. Kerran sieltä löytyi kahdet autonavaimet ja (kaikki) kolmet kotiavaimet. 

Hääpäivänähän morsian tarvitsee laukun. Sellaisen minä tänään hankin. Olen käynyt kyseistä laukkua hypistelemässä jo joulukuun lopusta saakka, mutta jättänyt sen jossain mielenhäiriössä aina ostamatta. Tänään lähdin sen sitten asioikseni kotiuttamaan. Ja se on ihana.


Pieni, siro ja kimaltava. Mitä muuta voi tyttö toivoa? Vähän epäilyttää tuo laukun koko... Kuinkahan ne tuulipuvun housut mahtuu tuonne?


Laukun sisällä on kiinnikkeet ja ketju, jos laukun haluaa laittaa olalle heilumaan. Luultavasti ominaisuus jää minulle turhakkeeksi. Laukkuun mahtuu sopivasti kännykkä (Tottakai! Saatte raastaa tuon rakkaan Sampan mun kuolleista sormistani irti!) sekä esimerkiksi puuteri ja huulikiilto. Mitä muuta sinne laukkuun tarvitsee?

Sissikin aivan selvästi tykkää mamman uudesta laukusta! ...Kerrottakoon muuten hauska fakta laukun valinta tilanteesta: Kävin kaikki kymmenen jäljellä olevaa kappaletta läpi, tarkastin onko metalliosissa liimajälkiä, puuttuuko timantteja ja onko metalliosissa kulumia. Oli liimaa, puuttui timantteja ja oli kulumia... kaksikymmentä minuuttia seisoin siinä laukkuhyllyllä ja tämä nimenomainen kappale pääsi lopulta mukana kotiin. Onneksi Sulho ei erehtynyt lähtemään mukaan, koska veikkaan ettei sitä olisi tippaakaan naurattanut.



Sanoinko jo, että se on ihana? Eikö olekin?!

4 kommenttia:

  1. Aaaivan ihana! Ehkä siksi, että muistuttaa kovasti mun häälaukkua ;)

    VastaaPoista
  2. No onpa kumma kun se sitten miellyttää silmää! :))) ..sulla on selkeesti hyvä maku!

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää molemmat, laukku ja Sissi:)
    T: Anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Laukku on kyllä ihana! ...ja Sissikin joskus ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3