keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Perutaan Häät

Blogi on ollut pimennossa jo aivan liian kauan. Syykin tähän löytyy... pelkäsinkin tätä, ajattelin että kaikki kääntyisi hyväksi vielä. Mutta ei... homma on nyt siis pysäkillä.  

Eiku HUPSISTASAATANA!!! Aprillipäivä meni jo! ;) ...okei, huono vitsi. 


Hiljaisuuteen on oikeastikin oikea syy. Ensi alkuun olin kiireinen. Sitten sairastelin. Sitten sairasteli Oskari-koira... Oskari nukutettiin pari viikkoa sitten ja sen jälkeen elämä on ollut enemmän ja vähemmän uuden opettelua. Oskari oli ensimmäinen koirani ja minulle rakkainta tässä maailmassa. Villeimmissä haaveissa kuvittelin sen saattamassa minut alttarille... Olin myös ajatellut rakentaa kutsut Oskarin kuvan ympärille, mutta sekin nyt jäi.



Elämä pikkuhiljaa alkaa taas jatkua ja häähommatkin taas kiinnostaa. Huomaan esimerkiksi jo surffailevani hää-kirppiksillä! Ensi kuun alussa pääsen varaamaan kirkon ja kesäkuussa olisi tarkoitus mennä sovittamaan pukuja ensi kertaa!

6 kommenttia:

  1. Voih. Voimahali sinne, ihana pikkuinen oli hän!

    VastaaPoista
  2. Voi tuota Oskaripoikaa, ikävä on, Sissille terveisiä ja Sulholle.

    VastaaPoista
  3. Voi ei, ikäviä uutisia. Rakkaan lemmikin poismeno on aina kova paikka. Voimia sinne. <3

    Eikä muuten mennyt häiden perumishuijaus ollenkaan läpi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Niin mä vähän arvelin ettei ehkä ihan uppoo toi mun kömpelö aloitus keneenkään... :D

      Poista

Kiitos kommentistasi <3