keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Pihtari

Kirjoittelin tästä aiheesta jo kertaalleen aika päivää sitten, mutta päätimpä kirjoittaa uudelleen. Ihan vaan sen takia kun tämä alkaa saada ihan uusia ulottuvuuksia. Tämä pihtaaminen siis. 

Onko mitään älyttömämpää kuin kirjoittaa hääblogia jossa ei halua paljastaa mitään häistään? No en ihan äkkiseltään keksi. Paitsi ehkä puhvihihat häämekossa. Ne on kyllä älyttömämmät.


Kuitenkin. Mun pihtaaminen alkaa mennä jo siihen pisteeseen, etten esimerkiksi ole kertonut meidän häätanssia edes kaasoille. Blogia kirjoittaessa huomaan ajattelevani että "ei hitto, enhän mä tästä voi kirjottaa", "enkä tästä/tästä/tästä". Kieltolistalla ovat esimerkiksi ruoka, kutsut ja koristeet. Harmittaakin että vilautin pöytäkoristeluja joskus aikanaa tällä blogissa. Perhana. Tyhmä minä.

Ainiin: Mekosta ei tietenkään voi puhua. Eikä kampauksesta. Eikä kirkkomusiikista. Alkaa käydä puheenaiheet aika vähiin...

Miksi minä sitten pihtaan kaikkia mahtavia hääideoitani? Nooooh, esisijaisesti siksi, että niille onnekkaille blogin lukijoille, jotka kutsun tulee näihin vuosisadan kekkereihin saamaan, olisi juhlissa edes jotain yllätysmomentteja. Eihän siinä olisi mitään järkeä tulla juhliin jos tietäisit jo etukäteen...

Minkälainen kutsu tipahtaa postilaatikkoon...



Miltä morsian näyttää...



Miltä sulhanen näyttää...



Minkälainen sormus morsiamella on...



Miltä juhlapaikka näyttää...



Mitä syödään...


Mikä häävalssi tanssitaan...


Mitä lahjoja vieraat saavat...


Mitä ohjelmaa on luvassa...




Jos totta puhutaan niin ei mua oikeasti harmita jos vieraat saa tietää mitä häissä tapahtuu. Kunhan te kilpailevat morsmaikut että varasta mun ideoita! Nii!!! Hävetkää! Varkaat! 


(Ei vaines. Saatte kyllä tietää kaikki mehukkaat yksityiskohdat sitten häiden jälkeen. Kaikki aikanaan - malttia ystäväiseni, malttia!)


En kerro teille mitään. 



8 kommenttia:

  1. Voisit johonkin tonne sivuun laittaa että millon niitä teiän häitä vietetään, koska joka kerta sitä meinaan kysyä :D Varmaan oot sen joskus täällä maininnut, mutta mun muisti niin.. Ja käyppä muuten osallistumassa arvontaan mun blogissa, leivontaiheinen palkinto luvassa ;D

    http://myynmaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tainnu kertoa tarkkaa päivää täällä koskaan... talvihäät kuitenkin kyseessä ;) pihtari ku pihtari!

      Poista
  2. Mahtava postaus! Naureskelen täällä jostain syystä tuolle kalalle vedet silmissä...

    Olen itse asiassa ohimennen pohdiskellut juurikin samaa aihetta. En ihan ole samoilla linjoilla siitä, etteikö häistä voisi about kaiken paljastaa jo etukäteen. Voi tietenkin olla, että omassa kupissani painaa se oletus, etteivät vieraiksi kutsuttavat todennäköisesti päädy blogiani lukemaan. Voi myös olla, että mieli ehtii tässä muuttua, tällainen tuuliviiri kun olen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kala on kyllä KARU! :D kukin toki kertokoon juuri sen verran kun haluaa! Itse varmasti vuodatan tänne kaikki ja voimalla kunhan juhlat on juhlittu :)

      Poista
  3. Mä olen aika hyvin jakanut asioita, sillä en ole blogistani pahemmin kertonut lähipiirilleni ja luotan, ettei kovin moni sinne vahingossa eksy. Toki tulee välillä fiilis, että tämä on nyt niin hieno ja uniikki ajatus, ei tätä voi kertoa! Tämä on vain minun ja vain meidän häihin. Meidän häävalssi ja meidän kutsukortit ja meidän sormukset. Kuitenkin... Joku kysyi blogissani, että haittaako jos kopio idean tekokimpustani. Eihän se ensinnäkään ole minun ideani. Ja tuskin tulee täysin samanlaista ilman samoja materiaaleja. Ja harva niitä jaksaa loppujen lopuksi väsätä tai edes haluaa sellaista kimppua. Kunhan nyt ei sulhasta tulla varastamaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Tietyt asiat on omia, toiset voi kuuluttaa kaikille! :) ja aikanaan kuulutan kyllä kaikki - kovaa ja korkealta :)

      Poista
  4. Tiedän tunteen! Olen monesti harkinnut hääblogin aloittamista, sillä haluaisin purkaa tuntemuksia (lähipiiriltä tulee varmaan häät kohta korvista ulos), mutta en halua paljastaa kaikkea etukäteen. Olen innoissani kertonut esim kutsukorttien tyylistä niille tuttaville, jotka ei häihin tule, koska mitäs se haittaa jos he tietävät.

    Niin milloinkas talvella (kevättalvi 2015, syystalvi 2015, kevättalvi 2015 tms) ne teidän häät on? Tietää sitten tulla seurailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Talvitalvella 2015 :D onko semmosta ees? Lupaan paljastaa sen kunhan saan kutsut ensin postiin!

      Poista

Kiitos kommentistasi <3