maanantai 29. joulukuuta 2014

Polttarityranni

Ei rumia vaatteita
Ei noloja vaatteita
Ei kaupustelua
Ei hemmotteluhoitoja
Ei mökkiviikonloppua

Siinäpä ne ehdottomat EI:t. Myös se, että polttariviikonloppu olisi ollut yllätys oli ehdottomasti EI. Valehtelisin jos väittäisin että pelkästään käytännön syistä.

Armas rakas työpaikkani ja siellä vallitseva henkilökohtainen työvuorosuunnitelu sekä "kolmeen viikkoon yksi vapaa viikonloppu"-systeemi ei anna paljoa mahdollisuuksia polttariyllätyksien suunnitteluun. Lisäksi kun tuon Sulhonkin pitää kai jonkun näköiset juhlat saada ja koirien hoitokin järjestää niin kalenterissa on jo melko monta liikkuvaa osaa. Ja totta puhuen. Mun hermot ei kestäisi jos en tietäisi milloin mua viedään. Eli long story short: Tiedän milloin mun polttarit on.

Tuo EI-lista taitaa todellisuudessa olla pidempi. Olen monesti tainnut sanoakin että olisi kaikille helpoin kun saisin itse suunnitella myös polttarit. Kaasot ovat ikävä kyllä pitäneet päänsä. Olen kyllä uhannut pakata laukut jos homma ei miellytä ja tytöt voivat seuraavana viikonloppuna hakea mut sitten uusiin hippaloihin. Polttarityranni? Minä vai? 

Tänään mä tajusin, että ne on ihan kohta. Polttarit. Enkä mahda sille mitään. Enkä sille mitä siellä tapahtuu. Uskottelen itselleni olevani melko yllytyshullu tyyppi ja koska yleensä nolaan itseni päivittäin eli se ei minua jännitä. Mietityttää lähinnä se, että jos minut kuitenkin raahataan viiden euron kirppisvaatteissa metsän keskelle mökkiin jossa minulle tehdään kolmen tunnin jalkahoitoja ja joudun käymään ulkohuussissa niin pystyn vääntämään naaman norsun v*tulta näkkärille. En luultavasti mitenkään. 

Uskon (tai uskottelen itselleni) kuitenkin että tytöt tuntee minut sen verran hyvin, että ovat järjestäneet jotain kivaa. Tärkeintä minulle olisi saada viettää aikaa kaikkien rakkaiden kanssa ja tehdä yhdessä jotain ikimuistoista. Eiköhän tuo onnistune!

Rakkaat <3

Jännittää.


Peeäs muistuttelen vielä Morsianmiitistä! Mukaan mahtuu vielä muutama! Ollos nopsa ja lähe mukaan!

4 kommenttia:

  1. Voi että tää on loistava blogi! Tämä vanha(kirjaimellisesti!)piika ei oo koskaan ollut naimisissa eikä aio koskaan mennä naimisiin, mutta mä olisin NIIIIIIN samanlainen morsian vähän joka asiassa :D! Oon lukenut jo pitkään tätä, ja oon tosi huono kommentoimaan koskaan blogeihin, mutta nyt oli pakko. Tsemppiä polttareihin, oon varma että niistä tulee just sopivat :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihanaa kun en ole yksin hullu! Ihanaa että löysit blogiin! Ja ennen kaikkea ihanaa että kommentoit! ❤

      Poista
  2. Mullakin on hieman polttari-stressiä... Mä en tiedä päivämäärää, koska kaasot eivät suostu sitä kertomaan (kaasot on mun siskoja, joten niitä on vaikea kovistella, ne on jäääpäitä ja suuttuu mulle). Kaasojen pitäisi tuntea mut, mutta mä silti stressaan ja pelkään, että kaikki ei mene putkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perkeleen kaasot ;) Sama homma täällä.. luotan ja uskon että kaikki menee hyvin MUTTA SILTI.

      Poista

Kiitos kommentistasi <3