lauantai 31. tammikuuta 2015

Lopunajan merkkejä ilmassa

How To Be A Bridezillaa voit seurata myös Facebookin kautta! Tänne siis!

Täällä siis hyvin vakavasti harkitaan, että kaikki sininen heitetään mäkeen. Kyllä. Ja pinkkiä tilalle. Just näin. Minä - joka ihan oikeasti en tykkää pinkistä. Meinasin kirjoittaa, että inhoan, mutta inhoaminen on ehkä vähän liian raju termi. Mä inhoan esimerkiksi ruuan maiskuttamista. Ja maitoa. Sitä mä inhoan tosi paljon. Pinkistä mä en vaan tykkää, mä siedän sitä. Miks ihmeessä mä haluan työntää sitä mun hääpäivään? En tajua. 

Kahtokee nyt miten nättiä!

Tilasin toissa yönä kaasoille uudet mekot. Nyt jännätään että a)ennättääkö ne tulle ajoissa b)mahtuuko ne tytöille päälle ja c)onko ne ylipäätään kauniit. Mekot oli superedulliset, mutta jouduin tilaamaan koot sokkona ja pienestä valikoimasta joten kädet on nyt kyynerpäitämyöten ristissä että noiden kaasojen muhkeat rintamukset mahtuu niihin sisälle. Ainahan on jeesusteippi. Ja ainahan meillä on ne alkuperäiset mekot.  

Että semmoset!

Mä en ole meidän perheessä ainoa johon tämä viime hetken "muutan kaikki minkä voin"-paniikki on tarttunut. Sulho ehdotteli eilen, että sittenkin ostettaisin sille uusi puku. Joopa joo. Just nyt kun vuokrapuku on maksettu. Niimpä tietysti. Ei tule tapahtumaan. Naisetko muka ainoastaan muuttaa mieltään?!


Värimaailman ja kaasojen mekkojen lisäksi olen alkanut epäilemään kampaustani. Osittain auki? hiukset eteen vai taakse? Kiinni? Nutturalle? Mun päässä juoksee sellainen pikkunen hamsteri jatkuvaa ympyrää ja rallattaa. Taukoamatta. Varsinkin silloin kun pitäisi nukkua. 

"Rannekoru. Kaulakoru? Tuleekohan ihottumaa? Ehkä ei tule. Ihottumaa! Ne ruokavaliot pitopalveluun! Pitopalvelu! En oo ostanu kertakäyttöastioita! Pitikö mun ostaa muuta? Se RANNEKORU! Ja kaasojen korut! Kanttori! En oo saanu kanttoria kiinni! NUOHOOJA. Channing Tatum. Pitäiskö vähän käydä Pinterestissä? ...Pitäiskö sittenkin miettiä sitä pinkkiä vielä?" 
Että semmosta. 



Yritän tässä ensi viikon aikana ennättää hakata teille vähän kaikkia DIY juttuja varastoon hääviikkoa varten! Hääviikolle mulla on teille ainakin yks mukava ylläri tiedossa! Eritoten lahtelaiset morsiot olkaa kuulolla!

Miten muut? Tuleeko sellasia oloja että kaikki jo hankitut häätavarat vois polttaa roviolla ja aloittaa alusta?

6 kommenttia:

  1. ja siiten minun mekko on ihan väärän värinen, eikun paniiiikki päälle ja kauppaan...

    Äiti- Annikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukijoille tiedoksi että äitillä on häihin jo kaksi mekkoa.

      Nyt et panikoi siellä yhtään! Pinkki peruttu ;) ja ne sun molemmat mekot on täydellisiä!

      Poista
  2. kultaisen rannekorun saat minulta sukuuntulolahjaksi, katsotaan käykö se kun tulette ensi viikonloppuna, pinkki on hyvä väri
    rakkaudella Anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤ Katsotaan sitä korua sitten! ..hopeaa on kaikki muu, mutta toivottavasti se passaa :) nähdään viikonloppuna!

      Poista
  3. I-ha-na toi musta mekko! Saanko udella mistä moisen löytää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nellystä! Teen niistä vielä oman postauksen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3