torstai 29. tammikuuta 2015

Pikakuulumiset!

Muistuttelisin vielä teitä kaikkia, että Vuoden Hääblogi 2015-äänestys päättyy sunnuntaina 1.2 eli vielä ennätätte vaikuttaa ( siis siihen, että minä voitan sen). KIIREESTI SIIS TÄNNE ja klikkailemaan hääblogiperheen musta lammas voittoon!



Kävin tänään muuten sovittelemassa hääpukuani... Glamour oli muuttanut Lahdessa Aleksanterinkadulle ja voi että tytöt on loihtineet sinne ihanan putiikin! Siellä oli myös iiihania uusia mekkoja mitä oli pakko päästä hypläämään. Hieman kävi mielessä, että pitäisikö kuitenkin vielä sovittaa yhtä kaunokaista. En sovittanut. Halasin sitä vain. Tosi tiukasti. Oma mekko mietityttää, mutta kai se hieman kuuluu tähän prosessiin. ... Eikö niin? 


Ainiin! Ja sain töitä! Päivätöitä! Se on tällä (hoito)alalla melkein ku lottovoitto!

Ryan on musta ylpee <3


...ja sanoinko jo että mua sais niinku äänestää? En tainnu sanoo... TÄSTÄPÄ UURNILLE SIIS!!! (Lupaan lopettaa tällä asialla riivaamisen, mutta toisaalta olen verisesti loukkaantunut ja ikuisesti katkera jos en voita. Ja lopetan blogin. Siihen paikkaan.)

4 kommenttia:

  1. Heii onnea työpaikasta!! Ja Glamourissahan on lauantaina avajaiset, harmi etten itse pääse paikalle.

    VastaaPoista
  2. Mun puku on maailmasta ihanin, mutta voi että toisten puvut välillä!! Pitää alkaa keksiä itselle hyviä syitä, miksi minun pitäisi hankkia sellainen ja sellainenkin mekko, vaikka oma morsiuspuku on jo hankittu. Yksi hyvä syy on, että häämatkalle tietysti tarvitsee ihanaa hääpuvun kaltaista pukua, joka tietysti olisi hieman kevyempi ja mahtuisi matkalaukkuun (esim. tämä lyhemmällä ja kevyemmällä helmalla: http://matkahaat.blogspot.fi/2015/01/mekkoni-on-ihana.html, en kestä!). Pitää taas koittaa omaa morsiuspukua päälle, ennen kuin morsiuspukukriisi käy liian suureksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi linkin takana oleva mekko on kyllä I H A N A ! ...Ja halpa ;))) En mä mitenkään yllytä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi <3