lauantai 24. tammikuuta 2015

Se yksi ja ainoa

Olen saanut paljon kiitosta siitä, että blogi ei ole täynnä vaaleanpunaista hattarahöttöhääunelmaa, pastellisävyjä, photobootheja ja  karkkibuffia. Ja rakkautta. "Ihana kun se sun blogi ei oo täynnä rakkautta". Pisti miettimään. Hääblogi ilman rakkautta? Inspiroi kirjoittamaan. Nyt sitä tulee. Rakkautta.

Kai siitä jokainen pikkutyttö haaveilee. Rakkaudesta. Pieneen ikään minäkin ennätin haihatella vaikka minkälaisen perään, mutta jotenkin sitä vaan tiesi, kun se oikea osui kohdalle. Tuli sellainen hupsu olo. Muistan ajatelleeni, että tätä ei minulta kukaan ota koskaan pois. Ei kukaan. 

Mietin, että mitäköhän muut ajattelee ja miten mun perhe reagoi. Pidin rakastani piilossa, paljastin sen vain lähimmille. Perhe hyväksyi rakkaani epäilyksistäni huolimatta heti, mutta äitin hyväksynnän jälkeen olin selkeästi huojentunut. Äiti sanoi, että oli mieltänyt kaiken ihan erilaiseksi kuvien perusteella. Kieltämättä rakkaani - olet luonnossa paljon ihanampi.

Pakko myöntää, että ajoittain vertaan rakastani muihin. Muiden ihmisten sydämen valittuihin. Tiedän - ei pitäisi. Mietin sitäkin, että pystynkö oikeasti sitoutumaan vaan yhteen ja ainoaan. Epäilyksen hetkenä toisesta näkee vaan ne huonot puolet. Virheet. Toinen voisi olla isompi, tummempi, vaaleampi, näyttävämpi... Onko tämä nyt sitä tyytymistä? Haluanko mä oikeasti juuri tätä?

Sitten, mä huomaan, että ollaan kotona kahdestaan, ihan lähekkäin ja mä en saa silmiäni siitä irti. Muiden mielipiteillä ei ole väliä - ollaan vaan täydellisiä toisillemme. Se on mulle se yksi ja ainoa. Aina. 










Saanko esitellä: Se yksi ja ainoa. Rakkaani. Se oikea. Vihkisormukseni.


...Sulholle on sitten ihan omat kutsuma- ja hellittelynimet...


Ps. Jos haluatte lukea minun ja sulhon rakkaustarinan niin se löytyy TÄÄLTÄ NÄIN ... Miks mä kirjoittaisin saman asian kahdesti? ;)



Sormus Laatukorun Lahden liikkeeltä! Suuri kiitos tytöille (ennen kaikkea Railille) ihanasta asiakaspalvelusta!

4 kommenttia:

  1. Mulla on tämä ihanuus ollut yli vuoden ja en ole oikeastaan edes katsellut muita sillä silmällä. Ennen kuin löysin omani, en ollut varma, tulisinko koskaan löytämään mitään tarpeeksi erityistä ja upeaa. Pidin itseäni liian nirsona. Tämä kuitenkin kolahti heti. Minun kalleimpani on Koruksella teetetty (korus.fi).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin tuolla Koruksen sivuilla ja ompas siellä upeita luomuksia! Varmasti rakkaasi on siis häkellyttävän kaunis! Itse olin alunperin ihan sitä mieltä että minulle tulee "normirivisormus" ja piste. Käytän sormuksia muutenkin tosi tosi vähän enkä halunnut laittaa siihen suuria summia rahaa. Noh, kun kotona yksi päivä ilmoitin että löysin "sellaisen kahdensadan euron rivisormuksen" niin Sulho avasi suunsa ja käski valitsemaan KUNNOLLISEN... ja tuo on kyllä ihana. Ajaton, simppeli ja tällaiselle korujakäytämättömälle helppo valinta. Ja kauniskin vielä :)

      Poista
  2. Mulle oli alusta asti selvää minkälaisen sormuksen haluan, kokeilin muitakin mutta eihän mikään niistä kelvannut kun olin haaveillut kyseisestä mallista vuosia ja ihaillut sitä koruesitteissä. Tuleva vihkisormukseni on Kohinoorin Laurel valkokultaisena viidellä kivellä enkä malta odottaa että saan sen nimettömääni heinäkuussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun sulla on noin selkeä visio sormuksesta! Mä sovitin varmaan 50 erilaista ja tuo mikä nyt valikoitui kävi sormessani varmaan kymmenen kertaa ennen valintaa. Kasvoimme siis hitaasti yhteen :) mä oon varmaan siitä hassu morsian että en oikein yhtään innostunut koko sormuksen ostosta... Se oli vähän niinku "ihan sama" :D johtunee varmaan ammatista, sen takia sormusta kun voi käyttää tyyliin jouluna ja juhannuksena ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3