keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Mekkoepisodi ja hermojen riekaleet

Kuten kaikki kunnon morsiamet, niin minäkin, olen nyt (kun häihin on tosiaan se kymmenen yötä) alkanut harkita josko muuttaisin yhden pikkujutun. Soitin tänä aamuna Glamouriin ja Tuula-raukka sai taas täysi laidallisen. Sain nimittäin päähäni muuttaa puvun pääntietä. Kyllä. Tuula kuitenkin rauhoitteli ja pyysi miettimään viikonlopun yli, koska se ei ilmeisesti mikään pikkujuttu ole. Ongelma ei ole, etteikö sitä ruvettaisi tekemään vaan se, että en (taas kerran tee hätiköityjä päätöksiä. Maanantaina viimeisessä sovituksessa sitten pitää mitä tehdään.

Saatiin kaasojen mekoistakin aikaan melkoinen episodi. Uudet mekot tulivat eilen ja kaasoni kävi ne ystävällisesti hakemassa. Sovitteli omaansa, joka tarvitsee kyllä pientä fiksausta, mutta ei sekään ei maata kaada
... Muut mekot hän kiikutti minulle. Sain pussin käteeni ja kaasoni sanoi, että "varmaan ne kaksi samankokoista on pakattu sinne yhteen pussiin". Tässä vaiheessa mun niskakarvat nousi pystyyn. Nellyltä harvoin pakkaavat mitään samoihin pusseihin. Revin työpaikan parkkiksella pussin auki...



Yksi mekko. Ei kaksi. Vaan yksi. Kiva. Tosi kiva. Häihin aikaa reilu viikko ja meiltä puuttuu yksi mekko. Tässä vaiheessa kirosanoja lenteli kiitettävään tahtiin ja kaasokin otti jo pari askelta taaksepäin. Hieman jos hermo paloi. 



Illalla lähti sellaista asiakaspalautetta sähköpostilla Nellyyn, että jos joku on tänä aamuna tullut hyvällä tuulella töihin niin ei ole sitä kauaa. Syöksyin samantien myös tilaamaan puuttuvan mekon uudestaan, koska en tippaakaan luottanut siihen että tuo firma (joka on nyt kaksi perättäistä tilaustani kussut huolella) tulisi onnistumaan pelkän asiakaspalautteeni perusteella uusimaan tilaukseni tarpeeksi nopeasti. 


Tänään iltapäivällä sain sitten hyvin ystävällissävyisen viestin, jossa pahoiteltiin ja kerrottiin uuden tilaukseni aikataulusta. Tilasin siis kahden kokoisia mekkoja, yhteensä kolme lisää (ehkä hiirisormi oli hieman liian vikkelä ja nakkasin liian monta kappaletta ostoskoriin, mutta enivei..). Tilaukseni tulee kahdessa osassa, joista toinen on lähtenyt matkaan jo tänään. Isommat koot tulee perässä nämyöhemmin ja siis ehkä ennättää ajoissa perille, ehkä ei. Edellisen kerranhan kun minulle piti yksi ainokainen mekko tulla ko firmasta sen tuleminen kesti toista viikkoa.

Tarjottiinhan minulle hyväntahdon eleenä hyvitystäkin. 8 (kahdeksan) euroa joinakin pirun NLY-pisteinä. Voin kuulema käyttää ne SEURAAVASSA TILAUKSESSANI KAHDEN KUUKAUDEN AIKANA. MORO! 


Makselen tässä siis mitä lie laskutusmaksuja (3 euroa per tilaus) ja sitten vielä palautusmaksun (3,95 per tilaus) kun palautan ylimääräiset mekot. Ei siis kyse ole tässä konkurssissa isoista rahoista, mutta jumanlavita ku korpee. Lähetin asiakaspalveluun takaisin viestiä ja arvannette ettei sävy ollut kovin ruusuinen. Lyhyesti sanoin ettei siitä kahdeksasta eurosta ole minulle mitään hyötyä, koska en heidän palveluitaan tule hetkeen käyttämään. Onko ihme? Eli yhtä tyhjän kanssa koko sähköpostirevohka. Sanoinko jo kuinka ottaa päähän?


Ehkä hermostumista edesauttoi 14,5 tunnin työpäivä. Ja se, että meillä jyllää töissä vaikka ja mitä tauteja. Totesin eilen, että tässähän on hyvin viikko aikaa sairastaa esimerkiksi influenssa/noro uudelleen/syyhy. Eilinen facebook päivitys kertoikin päällimäiset fiilikset.


Semmosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3